Z jakých zkušeností vycházím

Z jakých zkušeností vycházím

Pamatuji si, jaké to je, být dítětem, dospívat a nemít se na koho obracet. Poznávám, kolik úsilí může stát vztah, partnerství, jak náročné umí být někdy rodičovství, procházet vyhořením na profesní cestě nebo cítit uvíznutí v životě.

Studovala jsem ekonomii, sociální práci a od dětství jsou mojí vášní psychologie, učení a komunikace. Od roku 2010 se zabývám sebeřízením a sebeřízeným vzděláváním. Zkoumám vliv volné hry (free play) a stavů plynutí neboli flow stavů (flow states) na zdraví i prožívání lidí. Zajímá mě především jejich potenciál v procesu učení a v sebe-terapii. Při práci vycházím z důvěry v odolnost a sebeúzdravné schopnosti člověka včetně dětí. Volná hra (vývojová potřeba člověka v jakémkoli věku) , schopnost učit se, uzdravovat a mezlidský vztah jsou pro mě nástroje, o které se v životě zajímám. Umožňují mi žít uspokojivý život. Proto mi dává smysl věnovat jim pozornost.

Děti, dospívající a dospělé ráda podporuji v důvěře v jejich schopnost úspěšně navigovat vlastní život, v uvědomění, že je možné stávat se sám sobě soucitným a laskavým rodičem, lídrem i terapeutem – člověkem.

Nabízím podporu a spolupráci dospívajícím, dospělými i týmům a skupinám.

Smysl mi dává rozvíjet služby pro sebeřízené vzdělávání. Zaujalo mě také jako možnost pro nízkoprahová centra pro děti a dospívající, kde jsem pracovala.

Organizuji mimo jiné ¦→ skupiny osobního rozvoje ¦→ podpůrné skupiny ¦→ setkání příznivců sebeřízeného vzdělávání ¦→ pobyty pro příznivce sebeřízeného vzdělávání.

S Jiřím Košárkem, životním partnerem, spoluzakladatelem Aliance pro sebeřízené vzdělávání, zakladatelem iniciativy Svoboda učení točíme videa pro YouTube kanál Důvěřujeme dětem.

0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ráda poznám vaše názory, tady můžete začít komentovatx