Pět klíčových poznatků neurovědy o hře aneb Jak žáci přicházejí o wellbeing a duševní zdraví?

Pět klíčových poznatků neurovědy o hře aneb Jak žáci přicházejí o wellbeing a duševní zdraví?

1. Hra je součástí neurobiologie všech savců.

2. Hra je jedním ze sedmi primárních emočních systémů, které jsou v lidském mozku předprogramovány.

3. Herní obvody (neboli herní systém) ve středním mozku jsou klíčové pro zapojení mozkové kůry (horní části mozku) v prvních letech života.

4. Hra je v mozku zakořeněna tak hluboko, že slouží jako základní motivační hnací síla.

5. Nedostatek volné hry vede k depresím a může narušovat sociální a emocionální vývoj a učení.

 

Zdroje:

National Institute For Play databáze: Více než 100 knih, více než 500 článků a mnoho videí a dalších zdrojů o vědě o hře.

Můžete také vyhledávat heslo „neuroscience play brain“.

0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ráda poznám vaše názory, tady můžete začít komentovatx